tisdag 3 maj :o! Varför är lasse orolig?

men ja varför?

och hej!
jag har blivit en gammal tant
Använder numera fraser som : Jösses , Järn spikar och likande 70 plusare  använder
Awesome (Y) 
Hade No prov gick väll så där :s
Men arnnars chill dag ;)
Åkte hem till Alex och färgade hans hår ! 
Jag  kan tydligen färga hår? ( Överaskning för alla ) 
Mina Skillz på att färga?
Men jag dampade när färgen inte gjorde som jag vill !
Ja typ så kunnde fan aldrig bli frisör för skulle sluta med att jag i raseri klippte av gästens hår eftersom jag var arg!?
Jag skulle få sparken direkt (Y)

Men lyckades väll att färga nu eller?  Tycker ni att det blev fint? Tycker jag i alla fall 
Tar alexs bild Hoppas de är okay :O?
Bild  Tillhör alex : kindofodd.blogg.se
Sen  efter jag hade vart hoss alex tog jag bussen tillbaks till stan och  ja  trodde de inte det var så lång att gå från mosken till löten vissade sig vara rätt lång och jag gick vilse hela tiden.
ja mitt lokalsinne  - . -


Xoxo // Naruko


Kommentarer
Matilda säger:

haha det är jätte kort från moskén till löten xD

2011-05-06 | 23:22:20
Bloggadress: http://sschenning.blogg.se/
bexx säger:

men dude jag gick vilse HITTADE INGA VÄGAR ATTT GÅ PÅ BARA STORTA VÄGAR!

2011-05-06 | 23:31:04
Cuddles_san säger:

Lasse är orolig för att han har ett hål med ett snöre i huvudet!

Du lyckades väldigt bra med att färga Alex hår!OwO<3

2011-07-19 | 15:44:12
Bodypalace säger:

.

2011-07-19 | 16:01:26
Bloggadress: http://bodypalace.blogspot.com
Jane säger:

Hahaha va söt :D

2011-07-19 | 16:50:58
Bloggadress: http://sanningenomislam.blogg.se/
Naruko säger:

Men de är inte lasse XD taccck :D <3

2011-08-01 | 13:39:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback