Så snygg jag tror jag dör!

Damn right  he was ;)


Men denna dag var awesome.
Helt okay dag men orienterade mest .
Sen  chillade jag med alex och erik. Och saker spårade lite XD
Sedan  hängde jag med jossan på stan.
Vi  chillade men glass ( i alla fall jossan  ) på en bänk  på stan.
Sedan gick vi till musikenshus och tog en del Intressanta bilder som ni  kanske får se sen.  ;=)
Haha  Random but awesome 
Men var as nice ^^
Sedan träffade jag Paniz och dem och vi drog till grand.
Där var det awesome. Först lite segt men sen   var det jätte kul.
Snackade med massa randoms och sen  dansade vi  ( Jag såg säkert extremt töntig ut på dans glovet )
It was nice :D
Sissta Chibi con innan uppcon WHHOOH känn  peppen.
xOXO  // Naruko

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback