:D

Så var på stan med ingi  och jag köpte  lite små saker som  pressenter till jossan och alex och  helt svarta linser :D och några till små saker :O
happy face
Ville ha det för ett tag sen men nu hittade jag Yey!
Brännde mycket pengar
Hade 900 när jag kom till stan när jag lämnade den så hade jag 99 kvar !?
Lånade ut lite till ingi men jag tkr inte jag köpte så mkt endå? XD
Hhaha förvirrad  o.o '
men blekte mitt hår  i förgår
Nu är det gult / Vitt / Blondt
Hemskt?  


SNART UPPCON WHHOOH! 


I dag   skulle vi  ha idrotts dag men skolan failade på bokning så vi gick gå till ulleråker i stället (Y) ¨

Awesome ! Vamrt och mysigt att  gå och jag blev extremt sol bränd (Y)
bra dag verkligen

aja just nu chattar jag med roliga folk på msn  för er info :I
Xoxo // naruko

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback