Tisdag :O

Heeej är as trött nu!
Var på fyrishov i dag med skolan.
Simmade  och hämtade  dockor och  likande saker :O
Gick bra förutom Boxera en kompis saken alltså jag är sämst på riktigt ><
Men det var  kul Och random dag som dom flesta på senaste tiden ^^
Spenderade mycket tid i bubbel poolen  fast var äckligt kallt när man gick i vanliga poolen  o.O
 Engtligen  hur  mycket  kiss är det i fyrishov? O.o? 
Vill jag veta? 
Tror jag inte 
Aja  alla typ drog runt 2 men jag  stanna till 3  så åkte jessica och jag tsm hem  :o
 Kollade nyss på  filmen  Splice o,.o
Alex och sofia snackade om den .Den verkade skit  skum  och det var den  O.o

Aja

XoXo // Naruko


Kommentarer
ingi säger:

Använd .!! Det tar as lång tid att läsa... XD

2011-03-29 | 19:34:50
Anonym säger:

Använd? : O

2011-03-29 | 20:12:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback