Måndagen 28 / 3

Var i skolan och chillade  sen drog på stan med viktor,ingi och erik.
Vi letade badkläder. ingi hittade men  inte resten. Nja jag letade väll inte så bra direkt.
Jag och folket köpte glass  MAGNUM CLASSIC  In my heart ! :D
Vi chillade på en random bänk i solen :) känns som vår nu faktiskt.
Erik var konstig men jag överlevde CX
Sedan gick till emo bryggan och var där en stund nja en stund är   typ 2 timmar.
Det var nice ^^
Good times
Så klantig som  jag hade jag inte ställt om klockan så jag missade bussen - .-"!
Men det var lungt  jag sov hoss ingrid :D
Vi hade kul och typ kollade på vänner <3
Good times!
Fast var skit trött  så somnade rätt fort


XoXo // Naruko


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback