Jag ska ju köpa en nikon :D

Närmare bästämt Nikon D5000 18-55 + 55-200 VR 
Du får med 2 objektiv
Vilket är skit bra ;)

Har sparat i 7 månader och har äntligen råd med den! 
Så i lördags ( Föra veckan)  Åker jag ner på stan för att köpa  kamran.
På elgigganten hade dom inte den alls :< 
 Media mark  - slut
Siba - slut
Netonnet - slut
Den var slut överallt
Tyder på att den är bra eller? :S
Men så åkte jag in i går för att kolla om dom hade fått in den nu men nej då :c 
 
Hoppas på att den kommer in här nåt i veckan det sa dom på siba i alla fall ^^

Kamror jag redan  har är :

  Canon T70 som jag har fått lånat av min farfar.
Den är ju såklart inte digital utan analog kamra så man får lämna in filmen.

Sen har jag en till kamra som jag har tagit  nästan alla mina bilder med.
En samsung st500

Jag gillar den men känner att jag behöver utäxlas med en bättre kamra en en vanlig digital kamra.



Ajaa  Nog  med blabla bla om kamror men tycker ni  nikon D5000 låter som en bra ide?


XoXo // Naruko


Kommentarer
Clara säger:

FIN BLOGG! Kika in hos mig ;)

2011-03-27 | 16:53:33
Bloggadress: http://clarathoresens.blogg.se/
Naruko säger:

tack ^^ Sure thing

2011-03-27 | 17:54:10
ewelina ~ säger:

öhöhöhhö ;)

hade lust att kommentera, OKEJ? :(

2011-04-02 | 15:28:36
Bloggadress: http://ewelinasplace.blogg.se/
naruko säger:

Hahha komentera då ;) :D

2011-04-02 | 16:11:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback