hej ;F

I Går var jag hemma hoss ingi och typ åt hennes chocklad och apelsiner :D
jag åt en chocklad figur som var creepy as fuck ;O
men skit   good :3

sen kom jossan och vi chillade hemma hoss ingi ^^
ingi gick senare på piano så jossan och  jag chillade och tittade på tv hemma hoss ingi medans vi snackade om folk som var gifta med flera personer xD random?
SEN GICK VI TILL BUSSEN NJA JAG SPRANG!   ingi tvingade mig ;( haha nej driver

Vi träffade jossan, karin, matilda , maria och sushanna   på stan ;)
Vi käkade på riffi mums!
Jag tog salad   och cola ( typ det enda jag kan äta lol) 
Eftersom jag är gluten  allergiker   D:
DET SUGER JAG VILLL BARA HA PIZZA OCH KEX CHOCKLAD!
liksom som en 3 åring bara för att jag inte kan få det så vill jag ha det enu mer? CX
NHE men aftonen var trevlig  och mkt cola ;3

Sen missade jag bussen på stationen så fick vänta i 45 min kul  - .-
Aha sen åkte jag buss hem och slapp betala buss blijett igen ;)
Jag är  ibland smart och verkligen awesome för er info ;I
Men it is all acting my dears ;)
aja nog om gårdagen nu bye bye

xoxo // Naruko


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback