Hej blogg läsare !

I en veckas tid har jag drömt skumma drömmar!
Började med att Alex gav bort min lillebror till en pedofil på ett läger?
Sedan nåt jag och Jessi var fiskar?
Och sen glömde jag var resten av drömmarna handlade om! ·En natt drömde jag att jag och Emelie var i nått hus och sprang ifrån massa folk?
I natt drömde jag att jag var i typ skolan och det lista med folks namn i klassen på från 1 - 20 och det var död lista och det var nått sorts spöke som åkte in i folks kroppar och fick dem att ta självmord.
jag betalade någon för listan så vi skulle veta vilka skulle dö först så vi kunde bevaka dem hela tiden.
Men var spöket i någons kropp det var en sjuk dröm:s.
Sen åkte nån okänd skridskor på botten av en pool
liksom Hallå? Vad har jag rökt eftersom jag drömmer så konstigt?

Kan inte lova nåt CX. 

 I dag ska jag mest städa och läxor ( Jag vet låter jätte kul)

lägger in  en random bild jag verkligen gillar (Y)

Gillar ni?





XoXo // Naruko


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback