Good times

4/3  2011 

Dagen började Med jessi och jag försovde oss hehe :) 
Så vi tog senare buss  skum  video blogg-->
Jag sjunger inte på rikigt så där ila :/   kankse borde sjunga på riktigt   i nåt klipp? O.o 
Var i skolan och chillade ,Gjorde matte och   startreflektionen till bliden :O
Var i skolan till typ 3 o.o SEDAN ÅKTE VI BUSS WHOHOHO
HEM TILL MIG FUCK YEAH 
nja mina homies och jag   åkte hem till mig och åt tacos och kollade på film ^^Jag fyllde år i   dec som jag hade " fest " nu LOL!  ( Efter Jo tack jag vet)
Vi gick ut   i skogen på  landet och   alex och erik försvan ( Förmodligen för att strula ifred )
Men så gick jag och antonia och letade efter dem  - . -
JAG SKREK SÅ MYCKET ATT MIN RÖST ÄR TYP DÖD NU  THANK YOU VERY MUCH ALEX AND ERIK  ^.^" 
Vi kollade på saw  och sedan mumindalen ( DON`T ASK WHY)
Vi kollade på you tube typ mårran  theme song O.O"


Det  kommer skräma dig  kl 10 på kvällen när alla dörrar är öppna och alla fönster typ ._.

Det var det som var creepy
Men jag öppnade mitt fönster för att få in luft men jag stängde det igen . och helt plötsligt var det öppet igen . Fast ingen hade öppnat det eftersom  alla var i det andra rummet o.o
Och viktor var extremt osmidig när han sprang och öppnade det hela tiden O.o
Haha!
KVällen var Sweet   jag träffade my old homies  manda och antonia <3
När klockan var typ halv 1 åkte dom flesta hem. Ingi  , Maria och jossan sovde över här :D 
Jossan och jag satt uppe och kollade på old times foton   haha ^w^
RESUME : This Was Good Times :D 

Under kvällen Gick   7 läskar  , 3 påsar chips och en halv påse godis åt + MAT  * tacos * :3

yey nu är man typ uber fet av alla mat  och  saker CX

Dagen efter
Höhö 
Folket här hemma vaknade vid typ 9 :( 
och  vi åt frukost   och sen  fick ingi damp på Ledgend of zelda spelet o.o haaha 
Dom åkte hem vid tolv och  efter dom hade åkt somnade jag om ;D
Jag är skit trött nu :<   oh well :Z


// Naruko



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback