Dagens

Dagen började bra ;)

Var ute med karin i natur vi hade natur ruta CX.
Fint väder och stuff det gick bra ^^

jag typ hoppade på isen  så marken  rörde sig Hhaha det såg misstolk ut CX

Jobbade lite sv och sen åkte jag hem till karin och chillade :D

Vi lekte med gimp och med  en systemkamra EYEY!

PÅ TAL OM SYSTEM KAMROR  ! ska snart åka och köpa min system kamra
so happy :D
 :d

AJA
GOOD TIMES ^^!!
Sedan när jag kom hem var emilie här .
Och vi åkte till godis lunden  och köpte skit mkt godis !
*DRÄGEL*

 Så var skit  trött somnade typ 10 lol
Har typ i flera dagar nu drömmt massa skumma drömmar i  natt med O.O



Oh well 

XOXO // naruko

Kommentarer
Karin säger:

OMG MITT SKRATT , NÄR JAG VEEERKLIGEN SKRATTAR !!

2011-03-26 | 16:49:11
Bloggadress: http://matarin.blogg.se/
NARUKO säger:

HAHAH DET ÄR AWESOME ;)

2011-03-26 | 17:35:27
k säger:

bort

2011-07-29 | 21:29:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback