DAGEN TILLBRINGAS MED SKÖNA UNGAR ;3

HOLA RETARDS!
I dag hade vi prov :S  No Nationella :z
Det gick väll helt okay men konstiga frågor  tycker jag O.o 
Hade lunch och sedan  mer no :<
Vi slutade 13.00! Jossan , Ingi, Matilda och jag gick på stan ^^

Kollade runt på stan och jag köpte en skit fin ring ;)

Jag har ett matchade halsband till ringen ;)  kmr passa perfekt karin tipsade  om att det fans ringar i  samma stil som halsbandet ^^

fortsätter med dagen ;: 0
ingi skulle fixa nåt på banken. btw det 100 år :O

lite random pics på mig medans vi väntade ( Ja vi hade tråkigt )  o.o
<--- THAT GUY  FROM THAT MOVIE WHAT IS IT CALLED AGIAN ! OH RIGHT  STARWARS! 
CAPTIAN MORGAN !
AJa sedan  fikade vi på storken .  Jag åt daim tårta och drack cola  ( good stuff ) ;3
Snackade och chillade massa good times!  
efter storken fick vi på stan och kollade igen typ 5 gick  jag till bussen  och pappa hämtade vid vallby ;O

Denna vecka har jag nästa blivigt  påkörd 2  gr :s OCH DET ÄR BARA ONSDAG o: EN VARJE  DAG SEN I TISDAGS :O

I går en buss 11 närmare bästämt men  bussen var nära att köra på mig :s
I dag när jag skulle kliva in i bilen  så kom en gubbe från ingenstans och körde på min pappas bil O.O "
I morrn kanske  gud lyckas få mig påkörd? tack på förhand ._. 
Men jag är väll  bara klantig Hhaahahahah såklart o.o


Fick mitt mobil skydd  i går gillas?


Xoxo // Naruko


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback