busssiga ungar vi är ;)

hhaah seg vecka!
Tiden går skit slow :( 

jag pallar inte med saker
måste plugga stress .
måste vila jag dör av  trötthet ><
Jag mår fan inte bra  här.

Hela dagen var spec
Började bara men sen   mådde jag skit dåligt och blev skit iriterad på två muppar mupp 1 och födelsedags muppen  O.O  AKA alex och erik.Btw erik fyller år i dag så Grattis till han ;) 
Okay fortsätter  -. -!"  Jag hade inte direkt några argumet för att sura på dem och typ alla?
men pallade inte med nåt eller nån.
SÅ jävla trött och  dom var tråkiga och alla var smått jobbiga Eller så var jag smått ( jätte) jobbig 
vilket jag förmdoligen  var eller hur? 
o.o 

oaky roligare saker o.o



Random nog ska alex få en kanel  bulle i morrn o.o ? '

jag ,ingi , alex och erik blev bussiga igår !

Utanför  sjuksyster satt det en lapp "  ( UPPTAGEN)  ( Sitter i telefonsamtal ) 

Så skrev vi en lapp på word som det stod ; Upptagen - ( pillar i naveln ) 
Och satte den på syvs dörr CX 
Vi hade kul åt det ett tag ;) 


fint det var !    jag sa hej då till karin och ingi . 
Dom stod i hissen.

Ingi : TTYL  ( Talk to  you later) 

karin : xoxox ! 
INGRID GÖR DRAMSTISKT POSE OCH BA  GOSSIP GIRL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Och stängdes hissen och jag asgarvade åt det i typ en fucking halv timme  ( Måste ha vart en slow dag !) 


AJa random times 



" Snälla ta mig här ifrån , Lång här i från  snälla " 




XOXO // naruko


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback