Det mesta är fel i denna underliga värld som alla dessa underliga mäniskor lever i


Jag är lite peppad för sommar i alla fall.

Fick reda på att midsommar kommer tillbringas med bästa Karin och Bästa jossan : D ! <3
Kommer bli awesome vi bara steka på gräs ö :D

Jag ska börja  ta bilder med min analog kamera vill ha lite bilder till alla 100 ramar jag har som står tomma :o

I dag åke jag till lyssnarängen med viktor och alex  :D
Det är sjukt varmt alltså .
Men folk ville inte bada så länge :<  men sen jobbade man  på sol brännan (y)
* allmänt stek face*
LOOOOOOOOOOOOOOOL!
Men efter lyssnarängen drog vi till viktor. 
Yes for your info. alex faceraped viktor :D

Just nu sitter jag och dör i mitt rum är förkyld som fan.
I morrn ska man till Kicki och  bada .
Måndag -   Lafsen med frugan.

Resten av veckan inget planerat. Nån göra nåt? :D
Btw folk som messar mig hela tiden :< jag kan inte svara på inte nödvändiga sms :< Sry.


LOL  Hittade nyss min första header som eve gjorde åt mig fett fin XD  Jag totalt i brunt hår  : O  ush

Lyssnar sönder denna låt :
Dave Days – You've Been On My Mind

Dave days <3 

Xoxo // Naruko


Kommentarer
ewelina ~ säger:

HAHA lul c:

2011-06-16 | 20:09:03
Bloggadress: http://ewelinasplace.blogg.se/
naruko säger:

;) hehe

2011-06-16 | 22:43:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback