Weird shit dude

Jag undrar stark vad som  är fel med henne på bilden.
Liksom kolla hennes ögonbryn det är som två håriga maskar ovanpå  varandra. Lagom grafiskt det där.
Och det som är lagom underligt är att bara ett ögonbryn   är konstigt  och ett är normalt ? Wats up with daaat?
Ella har analyserat och undersökt saken och kommit fram till att hon  helt enkelt måste ha rakat/klippt/fötts aningen missbildad kring ögonbrynet. No offece dude, du är söt i övrigt.
Påriktigt fyll i dina ögonbryn gumman det är inte så svårt som det verkar.
Känns som vi skriver en krönika om den här  personen med det håller vi verkligen inte på med här.
Vi sitter  här och läser veckor revyn   med hårinpackning och pyjamas.  Det är nästan så vi har förvandlads till tjejer.
Alla  blir extremt chockade eller hur. När jag säger vi menar jag ella och mig själv.
Just nu är ella verkligen tagen av en artilkel om  " Hur det kliar där nere"
Hon rekomenderar att ni borde läsa denna spännade artikel .
För övrigt hittade hon en model som nästan var normalt byggd. Men  när hon bläddrar sida så dycker  dom smala långa personerna upp, vilket får ella att peta sig i magen. Anja har på sig privata skor, btw. Anja heter tydligen Anna. Efter mer  undersökning heter hon faktiskt Anja.
But really what makes the difference.
Kokos doften  hör sommaren till . Ella köpte nyss en burk med kladd som luktar kokos  vilket fick henne att känna sig.  hipp och tredigt.
För alla killar där ute det finns en ny tampong med smart öppning.  Lite Info som ni verkligen har längat efter.
Folk gillar tydligen att ha sex i gummibåtar. Ella diggar henne.
Vilken jag nyss insåg var att vi nyss reviewade hela tidningen så jag ser ingen poäng att köpa den ni som  hade tänkt det. Och vi har tydligen reviewat ella också ,Det är alltid trevligt.
Ella just crossed the line
Vill ni veta nått som är B?
JO att  vecko revyn har listat sin egen ögonskugga som den   bästa.
Nu kom  jag på nått rätt B  vi sitter och läser vecko revyn .
Liksom ni inser vi hur mycket energi vi har lagt ner på detta inlägg. Och vi känner att vi kanske borde lägga ner den här verkstaden  Och bara sova.
I övrig Info Så träffade jag Manda och  ella  idag .
Vi njöt av extremt dyr och fin mat från macdonalds på en viss brygga vid en viss å.
Sedan inhandlade jag en del saker som ni förmodligen får se nångång  i framtiden.
Vi Insåg precis att ellas horoskop säger att hon kommer sluta leva som forever alone. Truth is, hon kommer för evigt vara forever alone. Jag har glömt vad det roliga kring det här var. VODKA. / Ella 'Slänger in en bild om nån gives a fuck :)
Men ella dissade min  bild lite. Jag  gråter  mig själv tillsömns över denna info.
NEJ men denna bild är inte riktigt tagen i en normal vinkel . Att det är fokus på båda blommorna är lite spec.
Jag är lite spec därför passar de.True story. '
Ella tar ut sina aggressioner på mig. Med vecko revyn i handen.
Flickan med fucked up ögonbryn slog mig nyss i nyllet tack.,
Men tydligen vill Ella förgripa sig på mig så jag måste bara säga nej. Vara stark.
Detta är nog mitt längsta inlägg hittlils
Det stavas inte så men jag bryr mig inte riktigt.  Var lat därför skrev jag denna text istället för att fixa felet.
Så intl (becca kan inte stava till intelligent/ella (ochy bara för det skrev jag säkert också fel))
Nog med trubbel dubbel trubbel
Xoxo // Naruko
ps. Ni förstår inte hur genialiska komiker vi är.
Nu RÄCKER DET FÖR FAN MED BLOGGANDE !!!

Kommentarer
Anna säger:

åh! Älskar dissen på ögonbrynen . Haha gillar texten allmänt :)

xoxo Anna

2011-07-31 | 13:20:48
Bloggadress: http://annablom.blogg.se/
Naruko säger:

haha tack :D

2011-07-31 | 13:21:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback