Satan vad jag uppdaterar i dag då.

I går var jag hoss Ingi  med jossan och karin och vi kollade  på dirty dancing o____o
It was special. o.o
Jag sovde hoss ingirid och sen typ klockan 8 på morgonen drog jag till jossan.
Hittade fan inte ditt.
Men till slut kom jag fram till hennes hus .__." '
Var där medans jossan  städade och packade för ungen ska till norrland.
it was fun : o
Lot`s of dancing at that house ! :)
Aja nu är  jag rätt jätte trött.
Jo jag vet jag Jette skriva  bra svenska.
Nhe,  Men senaste tiden är konstig.
Känns inte som sommarlov.
Halva har redan gått
Det är sjukt.
Jag är lite allämt  melankolisk I dag.
Lyssnar på  en del underliga låtar : George Jones – He Stopped Loving Her Today - Single Version Man Overboard – I Saw Behemoth And It Ruled''
Jag mår rätt dåligt ..
har sjukt ont i lungorna. och när jag hostar /  andas Så  trycker de.
borde man kolla up detta`?
yeah  things are not totally fine.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback