hola! AMIGAAA / AMIGOS? O_O

hej hej.
I förgår var jag  och ella och badade i lafsen :D.
Sedan drog jag  hem till ella och jag sovde över där.
Vi kollade på   moulin rouge och chillade.
I går åkte vi och bada  och träffade alex. :D Fett chill indeed .
I dag ska jag åka till min syster och bada,
Shit vad jag badar alltså.
Men på lördag ska jag träffa jossan :D <3  Längtar ditt .
jag inte träffat den söta ungen på   3 veckor :(
Oh well.
Vill ni veta nåt?
JAG KOM IN PÅ GUC :D :D :D!
Tänk att jag ska börja på guc.   Extremt underligt .
Känns lite overkligt att jag ska börja gymnasium  .
Man är fan gammal ju o.o
så kära vänner har ni kommit in på erat val? :o
XOxo // Naruko

Kommentarer
J, säger:

BECCA! Ring hem till min far 254646 nuuuuuuuuu!

2011-07-01 | 19:40:41
becca säger:

;)

2011-07-05 | 00:42:32
becca säger:

;)

2011-07-05 | 00:42:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback