Detta är egentligen intressant

Nåt jag har tänkt på.
För en veckan sen eller nåt hörde jag en Black eyed peas låt och kunnde den utan till när jag inte hade lyssnat på den på minst 4 år.
Rätt underligt att man kommer ihåg saker som låtar och grejer även fast de gått flera år.
Undrar vad det är i hjärnan som kommer ihåg sånt ?
Oh well lagom flum.
Sitter här nu  och äter en extremt god bulle.
Jag måste packa up men orkar inte riktigt :x
I helgen var jag hoss alex :D
Det helgen bestod av . Becca halkar i sjön, Seglande,Fotande, Mysig brasa , Bada,Awesome folk <3 ,nutella sked , Läskig ö På natten, Ingen som kan svenska på flera kilometers avstånd .  Min helg typ :)
Det var awesome måste göras om ^^
Xoxo //Naruko

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback