so awesome name?????

Random bild på mitt lite vitta hår O.o
aja Emelie har vart här i 2 dagar och sovit över yey! ^^

Vi kollade film! Familjen addams :O
JAG SKA SÅ DÖPA MITT BARN TILL WENSDAY :o
SÅÅ FINTTTT :) men det kommer jag nog aldrig få :/
 Nr 1. tror inte min partner skulle vill döpa ungen till det :O   ( uNGEN KOMMER BLI MOBBAD) 
 nr 2.  NEVER HAVING KIDS EFTER ATT HA SETT EN VISS FILM I FALUN( RYS)

EW 
 O.o  

I dag o.O

Vaknade typ 12 och sen kollade jag på massa romatiska skit filmer    Yey reallt fun -.-
Sen satt jag och skrev lite namn i min death note :D are you dead yet?
Nheeee     men jo .
Sitter  nu och lyssnar musik  TRÅK :< 


men byyeeee tards <3 





" He was a broken boy that could be fixed, Now becuse of him she is a broken girl"






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback