Random pic :O :O LOVE IT RIGHT?

Hellu ;O
I går sovde  Ingi och  Jossan över :).
Vi hade kul och mkt random hände  Vi spelade truth or dare ( IPHONE STYLE )  och ja varje gång jag fick en fråga så skulle jag säga What firies with that?
XD
Vi   ( Jag och jossan ) Hällde coola överallt ;( Måste nu torka golvet :O 
Och ja ^^ Somnade typ halv 3  och ja nu är jag trött . Men vi hade kul och allämt flum  YEY! ^W^

Jag hade ner det mesta glas? Ljus  ! Tavlor och stuff like that XD
Vi hade skrämt upp oss själva såå var skit rädda för allt XD .
Eller mest rädd var nog ingi för vi inte kunnde stänga för fönsterna  Och det är creepy ._. "

Men men vi överlevde natten och inte nått så läskigt hände så ^^


bye nu ska  jag nog sova CX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback