Nytt år O.0

 AJa firade ny år hemma. med lite raketer och familjen O.O 
  Inte mkt att säga :0 


 Yep nytt år 2011 ^W^

Det här året  har vart det bästa i  mitt liv och ändå  det värsta  ^^. 
Träffat så många awesome personer. och haft mkt kul :3. 
Men mycket inte så roligt som hänt  :/
 SOm gjorde året kanske inte så kul :(  :(
AAJAA
  Gåvsta skola var hemskt . Och kunskap är helt okay.
Den bästa skolan jag gått i gemfört med gåvsta.
Tvärr bara  1 termin kvar med med mina vänner som jag kommer sakna jätte mkt.
Önskar man kunnde  vara i 9an lite längre bara.  
 Känns som Jag nyss  träffade alla och måste säga hej då igen så fort.
 Det suger :( 
Har en termin kvar  hoppas det blir bra ^^
 
ajaa
I dag Har jag sovit till  1 XD. 
Ska kolla lite tv. Sen börja med läxor XP
 Ska göra steg 22 i sv :I


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback