Ny frisyr :O !

Hellu  :I 

 I dag vaknade jag kl 6.00 :( 
 Hade somnat 3.00   så fick 3 timmars sömn -.-
TRÖT!!!
I alla fall  åkte med mamma till hennes jobb och satt  2  timmar och kollade that 70s show :3
 Sedan hämtade malin mig och skjuksade mig till stan :3 snällaste systern man har ^^. 
Jag träffade karin  på stan och vi shoppade ^^ nja mest karin  XP . 
Vi gick på stan och sedan gick jag till frisören . Jag tonade , färgade och   klippte det.
Nu är det   lite vitt / sliver aktigare en förut ^^

Nån skillnad?
Dåliga bilder men aja XD 
  Syns inte så bra :/
 Sedan var det mys fika  med syrran ^^<3
Malin och  jag  på landings XD . 
 Jag tog en cola och  en maräng CX lite trött på dem  :(
ajaa XOXOOX


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback