Hellu BILDBOMB! ;:i

helg uppdatering :O
Ja i fredags  ( när det var studie dag)
Sov jag till  12 och sen skulle jag börja plugga LOL? 
Men då kom min syrra och hennes barn hit. SÅ vart inte mycket plugg den dagen X)...
Men I lördags var det familjemiddag på China Garden ;)
Min syster Kristina fyllde 30 :O :O.
Så vi åt god mat och hon fick en del pressenter ;) ;)
Ush jag åt så mycket mat L:
Buffen såklart :D .
Den tjockis jag är åt 1000000 räkchips :( Nu måste jag jogga som fan tvärrr :( :D MEN GOTTTT VAR DEEEET :=)Sötisar <3  Syrran & isabelle <3
i en mat affär LOL

Men dagens outfit (lOl  JAG ÄR VÄRSTA TÖNTEN VET)


Men lol. Jag platade håret och brände bort en bit av mitt ögonbryn o.O
USH :o
Men ska nog färga lila slingor (kankse) Om jag får - .- 

Btw klippte 2 st av hårförläningarna :IO DÅLIG BILD MEN WHAT EVER ; 3

I dag har jag sovit och sen plugg X( Gjort 1 so uppgift yey -.-
Anways O.o ska jag lägga ner denna eländia skum/ cpp blogg? O.o




"Mr. Play It Safe was afraid to fly
He packed his suitcase and kissed his kids goodbye
He waited his whole damn life to take that flight
And as the plane crashed down he thought
"Well isn't this nice..."
And isn't it ironic... don't you think"





byee ~~~~


Kommentarer
antonia säger:

Nej, varför ska du lägga ner? :O <3

2011-01-17 | 19:52:20
Naruko säger:

Inte mkt läser :( Och ingen komenterar ingen bryr sig kan lika gärna lägga ner ;I <3

2011-01-20 | 14:03:41
Narukos fangirl säger:

NEJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!! D: Lägg inte ner bloggen! D:

2011-07-26 | 21:22:27
Naruko säger:

YEYE HAR EN fan girl .:D ska inte :C

2011-07-27 | 12:42:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback