hellu STADEN MED MANDDAAAAAA

fin bild på manda och bexx för vi är så heta :3
Hej hej
SKum dag :D jag har vart flum och  skumare en vanligt O.o
Skolan var skum och jaaa skola til 2 :(
Och sen vart det stan med  manda :D ! <3
yeyahhhh vi"  fikade "  Aka gick på max XD. Sen gick vi runt och kollade kläder ;) köpte ett svart linne från Gina AH fjortis kläder överallt O.o  CREEPY
O_O Bussen var sen så det var väldigt kalt USH :/
JAG FRYSER FORTFARNADE! Nhe måste byta jacka  Har min höst jacka  just nu för den är snygg O.o Men min vinterjacka  Aka " FJORTIS JACKAN" den är stor och blåååå :O 
SSååå varm  men sååå stor och bullig O.o ( ÄR DET ENS ETT ORD)
Mycket CAPS I DETTA INLÄGG ME <3 CAPS ;)
Såg värra coola south park tröja kanske köpa? :)

Manda och jag var inne på akademibokhandel och såg skumma barn böcker O,0
STADEN :)

Hahha random pic från skolan ingi och MY ARG KINES ;)
ARG KINES ( FIN TILLVÄRKAD  KINES AV NARUKO LOL)  ( MISSTOLK )  (m)
Random pics  :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback