Sunnersta backen .O :

Hej hej dagen börjar skit bra :O
Jag stressar till bussen och bussen var endå sen - .- " Står  ute i kylan :(
Sen när jag kommer till skolan så åker precis  886 till uppsala förbi Så jag missar den bussen och måste vänta i 20 min  i kylan igen -. - Jag brukar åka 866 men eftersom 816 var sen så missade jag den :(  Jävla skit. Till slut kommer bussen och  den är på stationen 9.32.
Jag skulle träffa jossan och matilda 9.20 TIO MINUTER SEN! FUCK ! Så jossan och matilda har redan åkt med bussen som gick 25  :(   Så jag stod på  stationen utan att veta var jag skulle , Vilken buss jag skulle ta. Var jag skulle kliva av?  JAG VAR FÖRVIRAD  OCH FICK PANIK ( När saker inte går som jag planerar FÅR JAG PANIK! )
SÅ ringde runt till folk och ingen svarar :/ MER PANIK !
Tillslut  fick jag tag på jossans mamma (  Tror jag) Och hon förklarade vilken buss jag skulle ta ! TACK ;i

Haha jag hittade till sunnerstabacken i alla fall .
Där jag åkte och hade kul 3 timmar.
Träffade Ellish, Fisken och alla människor från andraq kunskap !  eftersom deras  klass var där oxå :) 

Vi åkte pulka Och jag typ dog yey! 
Jag filmade lite men  jag ser ful ut så ville injte vissa på bloggen :O 

Hahah   O.o   Men men  sen efter sunnersta så Gick ellish och jag på stan
Samanfattning av eftermidagen  på stan.

Åkte pulka på asfalt 
Schtekat runt med en pulka( Jag svär slog till typ 6 pers med den jävla pulkan jag hade sväng över ryggen. VADÅ DEN SVÄNGER OMKRING  ÖVERALLT OCH " RÅKADE " SLÅ TILL TYP EN TANT OCH ETT BARN ( INTE MITT FEL) ELLER?
LOL
Sen gick jag till bussen och stötte på old friend Jossan :O
RANDOM TIMES !   Hon spelade Angry birds  och   sa random saker haha  :O

Börjar snacka och träffa  gammla vänner igen  SÅÅ JÄVLA NICE ALLTSÅ ^^

Nu har man ont efter sunnersta ush :O

Hahah lite random pics från dagen ._.

Naruko  som  scheker ._. "


SEN SLÄNGER JAG IN 2 RANDOM PICS
JAG GÖR FULT FEJS TREVLIGT O_o  sen ego pic



XOOXO // Naruko

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback