THIS IS WHAT HAPPEND IN FALUN O.O oCH INGA VIDEOS :(

Ja hemma  från falun!

NI FÅR VETA HUR VECKAN VAR OM NI  PALLAR LÄSA MEN DET GÖR NOG INGEN ALLA KOLLAR BARA BILDERNA :o
SISSTA FALUN GOOD BYE FOR EVER FALUN :(
Det var lite tråkigt men endå kul och chill :O 
Första dagen
Åker buss från uppsala till falun :D jag satt bredivd bästa jossefine och kollade på the break up ODD MOVIE :O
Frame i  falun   VI HAR KEMI WHOHOOH :o
Jag och alex Var " Lab partnes " lol .   Allt slutade med att vi lekte med syra  och tände eld på bord :3 MEEE LIKEEE Nja mer alex som tände eld på saker :o
Haha av nån andleding tycker alex att jag låter som en  sån där kanin i rayman  ? O.o



Dag 2

Vi hade nationella  prov det gick skit bra (y) :D
Sedan blev det slöjd :o Jag ville först göra ett halsband men nej fick jag inte :/ Så jag gjorde  ett svärd och alex och jag hade battle  ( Han gjorde ett svärd med ) O.o

Sen gick vi till ica och skaffade godis :3





Dag 3

Mer träslöjd och På lunchen gick folk och jag ut och fotade :O
Folk = Viktor, alex och ingi
Yeah fick en del fina bilder :D
btw love this pic XD

Senare på kvällen chillade vi på rummet ;)

CRAZY TIMES AND PICS ;)
Sissta bilden är från när några tyska   snowboard åkare åkte från   taket   vid  skolan :O
Alla stod och glode hur länge som helst  - .-  O.o

Dag 4 


Mer nationella prov
:D sen resten av dagen ledigt :D eller ws the same ting :)
FINNNTTT ;) 


dag 5  ( SISSTA DAGEN )
Hade  hkk  Yeah mat :O
Failade och gjorde fel , läste fel på allt och jaa men det gick tillslut
Tack vare vårt team work som inte jag bidrog så mkt med ._.
Jag stressade alla typ :/
Sedan vart det tillbaks  till uppsala med  folk . Vi lämnade då kunskapsgården för alltid  :O ( LAGOM DRAMATISK )
Nu är jag hemma och är trött och  måste packa up :/  i MORRN kommer ellish If you know what I mean? ;)


Falun var ungefär chill och mycket bra musik inne på viktor, erik  och alexs rum ^^ Och random times med the girls ;)  Min dotter är stor nu ;D   Kolla min dotters blogg --- > http://minilee.webblogg.se/?tmp=10222353
bye
bye falun never see yah agian! ._,"  

JAG ÄR LITE SAD FACE JAG HADE MASSA AWESOME VIDEO KLIPP MEN KAN FAN INTE FÅ IN DEM I BLOGGEN
ARGABLRAG D:

Om ni pallade läsa så var falun i alla fall ,_,
Vill lägga in video sakerna men går inte :( :(
Men länkade klippen här :O  killar hoppar från tak --> http://www.youtube.com/watch?v=Qao8gfIo08A

Här leker vi med syra --> http://www.youtube.com/watch?v=AHWRwVCihXM
Alex tappar brinnade saker på ett bord --- > http://www.youtube.com/watch?v=Sr1SMR53J5c

Jag är en pc kanin --> http://www.youtube.com/watch?v=16EBQvvuhzg



xoxoox // Naruko / segast på att blogga


Kommentarer
j, säger:

niiiiiiice att du gjorde ett inlägg om allt så vi kommer ihåg vad som hände sen :D



och förlåt för att jag är en sån bitch ibland, men jag tar ut min irritation på er ofta för att ni är dem som jag är med ganska ofta. i love ya' and i care so much about ya' guuuurl 8D

2011-02-11 | 21:14:26
Bexx säger:

Yeah :D OkAY lungt ^^ i love yaaaaah toooo <3

2011-02-11 | 22:30:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback