I FEEL LIKE CRAPPP

FUCK YOUUU VECKAN SOM VART :o
HELA VECKAN HAR VART DÅLIG. 
Strul med medicin!
Har så jävla ont :( :(
 har ont i skallen som fann och vill bara döö av smärtan
Ont i magen och mått ila i en veckan nu
OCH plus detta är jag sjuk lite gran hostar och liknade och mår allänt inte bra.
Sen massa skuma bråk och saker med folk
ALLTSÅ PALLAR INTE :`C

Massa prov
fre - lämna in  so uppgifter   och kemi prov :( :(
Kommer dö påriktigt
:(

Sen nästa veckan är det falun GREAAAAAAT :(/
alltså fuck you falun och fucking ducking fluckng  fucking vecka 
men har fått reda på rum me like folke i dont like! 


Men men  jobbade matte i dag vilket var bra klar med steg 18 i matte Yeyy  flickan klarade av nåt o.o 

 Men ska försöka fixa den här falun kul ;)
ARNNARS o.O

Btw det var creepy i dag  i skolan nån liten dvärg från 8an skrev random NARUKOOO och tittade på mig O.o  witch it pretty wired  eftersom jag heter det bara online alltså fb , ec ,  bdb och min blogg aka mitt online alias  men men han måste väll ha sett nån av dem sidorna LOL O.O it was creepy i alla fall o:

Men dagen var skum  folk  och jag  gick till ica YEAH ! 
haha  men chill men smärtsan dag   ( ALLTSÅ FYSISKT  ) 
  Träffade Bea i dag på morgon bussen 
fett chill ;) 
Vi diskuterade hår Lol  
Hon tipsade om nåt som heter färg bomb ska kolla på det ;) 
Fuck yeah !  Men det var nice att träffa henne det var liksom ett tag sen ^^ 
 Saknar gammalt folk faktiskt uppskatar  nytt folk men saknar gammalt folk :/ 
Gåvsta ungar  <3 

  men byee  troll och    häftiga personer :O  // naruko :O


Kommentarer
BELLA DEN BÄSTA säger:

du är ett cppp troll <3 :)



och kolla upp det där med medicinerna >.<

2011-02-05 | 19:29:26
Bloggadress: http://ellchta.blogg.se/
Narukoo säger:

JAAG VET ETT CP TROLL :)

Jag håller på :/

2011-02-05 | 21:17:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback