TRUEEE BLOOD <3 och färg och apa :O

 <---- HAR DEN  TRÖJAN! FÖR ER INFO ;) 
Jag  älskar true blood   serien är awesome ^^ 
Ska cosplaya  Sookie stackhouse från serien Kommer bli awesome ;)

Här är  kläder som ska beställas

Här är nån bild på sookie passar jag som henne? :O

Sitter här med färg i håret nu och ja :O
Färgar blåå :3

I dag har jag städat /  packat till falun :O
För en gångs skull har jag en väska som inte  väger 1099999 kilo och inte är fet som en  fetto på macdonals!
hehee Varje gång har jag packat med mig TUSEN PRYLAR SOM JAG FUCKING ALDRIG BEHÖVER ! THAT`S :i
Har packat det nödvändiga nu Lol efter 1 år o.o  
Men Ja! Nästa vecka åker jag och folket till falun :O
Sissta falun O.o känns lite skumt men well well o.o
Oh shit man går i nian   och är skit gammal :s
I morrn ska  jag till stan och köpa lite saker jag behöver till falun :)
Och sen ska jag och morsan till kicki och ungarna ^^
ehm när ska jag hinna göra so? hehe
Men ska redovisa  i falun - . -  kommer faila ;)
 Men OCH SEN EFTER ALLT DETTAA SÅÅÅÅÅ  ÄR DET DAGS FÖR FALUN! FUCK YEAH  ( KÄNNER EXTREM PEPP  i dunno why ? )
HEHEHEHEHE :<
Btw har med mkt handsprit och kliniskt rena saker som ska städa mitt rum ! ;O
USH HATAR ANVÄNDA  RUM SOM NÅN ALDRIG STÄDAR JAG  LOVAR ! PÅRIKTIGT !
 USSHHHH TT.TT 
 

 Oh well Har bytt namn tillbaks till Gabriella 
( Mitt  första namn) 
Byte av nån okänd anledning till rebecca och nu vill jag byta tillbaks . 
Alltså när jag börjar gymnasium  såå ska jag kalla mig det XD O.o 

eller verkar det en dum ide?  Eller bara fortsätta med Rebecca / BEXX / Beccish / Becca saken? 

O.o
 Aja måste nu gå och skölja  ur håret  ;) Blå färg ni vet <;


// Naruko / cp barn / gabriella  eller what ever o.o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback