HÅR PLAN ! JAG ÄR EN JÄVLA GALNING


Gilla mina mad skillz på panit XD 

Min hår färgs plan 


Ska ha blondt  och blå lugg under ett tag framöver 
sen i juli   ska jag blondera allt igen  och vara blond på uppcon Eftersom jag cosplaya naruko  och dei dei :3   Kanske misa men får se :> 

Sen låta håret " Vila " under sommaren  alltså inte färga och göra massa inpackingar så jag kanske reparerar håret lite . Sen bleker jag utväxten    och färgar blå / Turkos 

Jag älskar verkligen den färgen  och jag hoppas  det  kmr passa mig. Med ögon färg och allt ^ w^
Jag är lite osäker på om jag vill ha den här färgen. 
Kanske svart hår med massa färger i  underhåret lila  och blå  ._.

Här är  några förslag på hår  :3
Jag ska nog klippa lugg  som på bilden? vad tycker ni? :<
Alltså tjejen med  vitt och blått  har typ frisyren  som jag har nu . Jag kanske ska klippa lugg som den andra tjejen på bilden  tycker ni? o. o
--->min backup plan är alternativ 2 eller 3
fast ärligt så passar inte alls i svart så jag tror inte det :s :(


;)



XOXO // Naruko

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback