En Afton Av Svart & Vitt

Min Kära syster Bakade en paj : Väldigt mumsigt!



 Denna afton tillbringar jag med att baka kakor.
Jag känner redan att dom kommer bli perfekta och utsökta.
Hade tänkt mig att baka Knäckflarn inte så värst avancerat men Naruko behöver inte direkt några utmaningar. 
Är inte så smidigt i köket om man kan säga så? ;)
Jag börjar med att ta fram alla ingredienser som jag behöver till detta bak.Smält lite mat fett och sen häller i resten av alla ingredienser.Akta så man inte spiller det vore ju en tragedi.Men såklart gör klantiga Naruko det. Men inte gråta över spilld mjölk!Det är bara städa och sätta igång igen.Med gott humör fortsätter jag med det stora/Kanske det lila baket.Jag rullar smidigt ihop degen och lägger det på den svart skimrande plåten.Sedan in i ungen med den. SÅ fortsätter det ett tag . Tillslut har jag sådär 12 plåtar med färdig gräddade kakor. Mums!Kakorna var extremt utsökta och jag borde baka mer oftare eller vad tycker ni kära läsare? 


Kommentarer
j, säger:

is this becca going all polished and miss perfect in text och stavning nu? o:

2011-02-21 | 20:58:41
bexx säger:

Tydligen :O skrev lite anourlunda ja? :O GILLART?

2011-02-21 | 22:22:18
bexx säger:

Tydligen :O skrev lite anourlunda ja? :O GILLART?

2011-02-21 | 22:22:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback