Taggad tjej.

Sitter nu  vid brasan och dricker saft.
Känner mig cool.
För i morrn ska jag  på en audition till filmen "cirkeln".
Taggad en del alltså. Man ska ju endå inte hoppas för mycket men  vore coolt om man fick nån roll :D.
Hoppas det går bra. Blir manus läsning hela kvällen .
Som det ser ut nu ska min pappa följa med mig ditt så att  jag inte går vilse  i alla fall.
Bild på mig just nu. Känner mig egoooo mår braaaa.
I dag:
vaknade kl kvart över sju bara för att inse att detta aldrig skulle gå eftersom  jag dog av trötthet.
Men drog mig upp endå. Och platade håret och annat onödigt.
Glömde tvärr att äta frukost så min mage kurade som fan under matten.
Stelt.
9-8 =?  **' KUUUUUUUURRRRRRRR*
najs liksom.
Aja dagen blev  bättre med mina härliga vänner.
Som är jätte mysiga.
Vi kollade på arn på historian .
Hade aldrig sett filmen innan. Är man seg?  jo jag tror det!
Alex som är ett så fin mongo kom ditt när skolan typ slutade.
Som sagt  på en viss lektion cirkulerade  det mesta om mustascher.
Vad mer kan jag säga.
Leeeeeee mustasch på alla fransmän.
lite smått bild stöld från johan här men han överlever nog.
HUR SOM HELST.
Det tre vännerna och becca gick sen till genomfarten.
Där vi slöade runt ett tag inann folk drog hem till sig.
På bussen hem.
Min mobil dog så kunde inte lyssna på musik.
Så satt det dem drygaste människorna framför mig.
Så jag hade inget annat val än att höra dem snacka.
Dem snackade om inredning och likande ilands problem i typ en halvtimme. Jätte högt.
Hans röst var så irriterande att jag vill bara gå av bussen nån random hållplats bara för att slippa deras gnäll.
På ekonomin  fast dem verkade rika.
80 TUSEN är ju endå lite pengar.
Jag tänkte för mig själv: lol han sa det inte ens ironisk.
AJa folk irriterar mig XD.
Emo.....
nhe men  jag är glad så.
Ska nog ringa jossan nu hejdååå ^^

Kommentarer
Denise säger:

Jaha jag trodde du hade den 8:e som du skrev, för jag har klockan tre den 8:e till filmen cirkeln:)

2011-12-05 | 22:03:10
Bloggadress: http://photosbydenise.blogg.se/
Anonym säger:

Kunde inte svara i mobilen. Men vi kan höras imorgon, jag har ändå inte råd att följa med. Break a leg dear!

2011-12-05 | 22:15:13
naruko säger:

Damppppp <3 ringer dig och du svarar inte. sory flicka men känner mig dissad här :c

2011-12-06 | 20:19:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback