Staden med aweosme folk ~

tja  Tänkte berätta lite om min dag.
Vaknade typ nio blunda för typ en halv sekund och sen var klockan 9.35? Hatar när det händer!
Aja fixade mig och drog och hämtade Ella och träffade Antonia på bussen och vi åkte till gränby centrum och shoppade son pyschos !
Fult med folk köer överallt . Drygt
Åt sedan på Burger king fast vi fick inte plats och sitta inne så satt utanför och hade picknick med lonley Island på för fullt! Löööl
Sen stötte man på mycket bekanta även Filip.
Ja.
Nått epic hände. Antonia böjde sig ner för att knyta sin sko . Och då bumpar en tant i hennes rumpa med händerna utsträckta. Ella vänder sig . I hennes ögon ser det ut som tanten sätter på Antonia. Ella dör. Tvär missade jag detta för manda och jag satt bland underkläder och snackade skolval.
Men dagen var chill med awesome folk!

Manda. Antonia och Ella köpte slushi ingen drack up den. Eller gillade dem värt.
Men drack endå för att man hade betalat för den xD
Lol
Aja mys dag måste göras om ^^!
image descriptionimage description
Xoxo// naruko

 

 


Kommentarer
Josefine säger:

Om du ser detta; ring mig imorgon när du sitter på bussen! Gör du inte det är jag på stan 11 men ring...

2011-12-27 | 23:42:13
Anonym säger:

Oku doki ;:DD

2011-12-28 | 01:06:11
antonia säger:

WTF BROOO!!! TA BORT BILDEN PÅ MIG OCH AMANDA, TYP NU!!! O.O

2011-12-31 | 19:55:37
antonia säger:

haha, ååh tanter... -.-

2011-12-31 | 19:57:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback