Som vanligt fattar jag noll.

Jossan skulle ring men nej  det har du inte gjort.
Jag har inte gjort läxan.
Fml .
Jag är på dåligt humör.
Random hat från främmande människor.
Måste köpa jul klappar och skit.
fudge vore gott.
Aja färgade luggen blå sådär inpuls aktigt.
måste bleka om.
Min hår plan ( JAG ÄR EN  HÅR TÖNT )
Ska bleka det en sissta gång
avända upp silvershampot och blekings vitt blabla.
Sen när det är slut ska jag och färga allt blått. blått / Turkost.
sen när det gått ur ska jag färga det rött och efter det inte bry mig om mitt hår
Orkar inte. Färga hela tiden och tänka på saker
spenderar så mycket pengar på det pallar inte :D
låter det bra?
Hoppas man får tag på den jossefine. I MORRN SKA  VI SES!
hejdå  internet

Kommentarer
Josefine säger:

Men du ringde ju mig idag? Jag trodde vi bestämde då? Kom så fort du kan till Åhléns efter du slutat (du slutar 3?) imorgon så ses vi där, unge!

2011-12-07 | 23:24:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback