konstigaste drömmer ever.

Underligt.
Jag var i en dröm ( Villket jag visste). Fast var som en spel  värld. Extra liv. power ups och allts sånt. ny nivårer.
Jag jagad av  några randoms och john i gåvsta skola? .
Fett random.
Alex var med först sen  fick dem tag på honom och han var med dem nu och alla jagade mig igenom skolan.
Jag typ kommer in i ett biblotek och där Slåss jag med böcker och Gärn grejer.
Och dem lever fortfrande. Sen typ ger jag upp och bara fuck this shit.
Jag typ ligger på golvet och slås och inser att det är kört.
Då ser jag den där random killens face och det är katten.
jag sa till han: Fett clascic att det är du som försöker döda mig i  mina egna drömmar?
han bara skrattar och höjer ett vapen. jag  får nån random power up och slår till båda med en apple dator.
Sen springer jag mer.
tillsist har ser jag att alex limmar på kattens hand och sen sätter ditt plåser.
Random så får han elchock av det. Alex vänder sig om och kommer med limmet mot mig.
Sen  vaknar jag?
Wtf was that?
Mina vännner försöker döda mig ? lol what

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback