It's not because you're lonely

Tja!
Det här har hänt på senaste tiden.
Sissta veckan i skolan jow.
Failade på livet igen men jag överlever.
Fyllde år i går.
Fick ett makro objektiv och  500 kr.
Rätt chill endå.
Skolan var väll  ja. Blä.
Men som tur var mina trevliga vänner där och tog hand om mig <3.
Efter skolan  var det underbart.
Träfffade älskade josefine <3.
Fick massa underbara och mysiga pressenter.
Awesomeness var hög!
Åkte hem och fika med släckten . Det väll chill fotade lite med nya objektivet.
Random chattande på skype till klockan 3 på natten. Jag  åt då chips med sked. Jag är fullt normal.
Just nu dricker jag monster och äter ur den giantiska godis lådan jag fick av jossan.
Sjunger även lite så där falsk med i denna låt.
mys pys. Men for reals Gerran howell är så himla snygg. grrr snyggast på planeten . Tvärr bor han i brittlandet.
Tillbaks till detta? Varför är alla snygga killar där? :c kom till svergie för fan .___.¨
Men aja
Men flickor  ( Med flickor menar jag karin och jossan)
När vill ni ses? :D
Andra flickor. Manda, antonia och  ella när vill ni ses?
Fast ingen kmr svara här eftersom antonia är den enda som läser bloggen. Manda och  ella haz/ Use no internet.
Äh vad säger jag ella bara läser inte min blogg eftersom hon tycker den är tråkig.
i dag har jag halv klätt en gran.
Halvt menar jag kollat på simpsons medan jessi klädde granen sorry bro :S
Xooxo // Naruko

Kommentarer
antonia säger:

"andra flickor".. HAHA. men vet inte, efter jul nån gång, snart iaf :o <3

2011-12-22 | 20:07:05
Becca säger:

Jooo tack :D efter jul yey :D<3

2011-12-22 | 20:41:35
Josefine säger:

I love you! Vi måste ses efter helgen, på tisdag eller onsdag kanske?

2011-12-23 | 10:35:25
Ell~ säger:

har väl fan inte sagt ett skit om att jag tycker din blogg är tråkig XD

2011-12-23 | 15:20:20
Bexx säger:

Men det är vad du menar. Om du tyckte den var intressant skulle du läsa den eller hur?^^

2011-12-23 | 16:52:48
Anonym säger:

BEXX.

2011-12-23 | 16:58:17
BEXX säger:

TIll jossan: love yah! Tisdag it is :D

2011-12-23 | 16:59:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback