Some day you will be loved

 

Livet  på senaste tiden.

I går var man i skolan med bästa vännerna.  Efter skolan gick johan, alex , filip  och katten  till  genfomfarten och chilllade med folk. Efter det fönster shoppade vi end del och  johan , filip och jag  drog till max och drack  läsk och gelehallon.  Skuma samtal där alltså.

Randoms time.

 

I dag.

Skolan var väll trevlig.

Film och lucia.  Folk sjunger lite falsk . Blev halv ledsen när  nån förstörde en veronica maggio låt.

Men livet var endå bra.  I dag var Alex sissta dag  sen drar han till thailand i en månad.

Lagom avednsjuk! Men  fyller ju år snart och jul :3

Köpt julklappar och sånt skit.  Hur som helst  filip väntade med mig efter skolan tills kicki och ungarna hämtade mig.

Dem sjuksade hem mig och  gav oss  en ny råtta artur.

MYYYSSS.

Dagen var så himla seg. Och hade ont i  skallen och   vara allmänt   sadface . Var bara på ett skumt humör. Allt var lite små  jobbigt bara massa små saker som har fått mig stressad och  freaked över allt. Aja det är bättre nu. Mår rätt bra endå.  En del bra nyheter <3

 

Hur som helst  sitter med datan och  kollar på  scrubs på tv. Charmigt I know right.

Mitt bloggande är så dåligt. Uppdaterar varje  vecka typ lol?

Men här var lite uppdaterande ialla  fall. I morrn vad händer då?

hm

Lördag så ska  jag , jossan,karin och ingi ses!  Baka och kolla på dunderhumör.

KOMMER BLI AWESOME :3!

 

En bild på mig. Ego som jag är </3 image description

Xoxo // Naruko

 


Kommentarer
Anonym säger:

Okej, men jag kan på lördag under dagen fram till 8 eller nått (: du kan ju skriva on your blog när du har hört från Karin!

2011-12-13 | 18:39:52
Anonym säger:

Okej, men jag kan på lördag under dagen fram till 8 eller nått (: du kan ju skriva on your blog när du har hört från Karin!

2011-12-13 | 18:40:13
BEXX säger:

Men karin kan bara på kvällen typ? :x

2011-12-13 | 19:12:42
Therese säger:

Hej! Vet inte riktigt hur jag kom in på din blogg, men jag är hur som helst skit glad att jag gjorde det! Har aldrig läst din blogg förut,så förlåt om du skrivit ut det här jag tänker fråga dig på bloggen förut. Men läste att du skulle på audition. Undrar då om du sjunger, skådis jobb eller något annat? Kram!

2011-12-13 | 19:45:19
Bloggadress: http://thereseenmans.myshowroom.se
nARUKO säger:

Hej tack tänkte svara på din blogg men gick inte ^^.

Men ja tack :D jag är skådis typ, Går på audtions och likande saker :3 kraam

2011-12-13 | 20:12:54
Anna säger:

fin bild :)

2011-12-13 | 20:16:40
Bloggadress: http://annablom.blogg.se/
naruko säger:

Tack :D

2011-12-13 | 20:17:34
Josefine säger:

Hm.. Men jag kan kanske på kvällen då. Ja okej vi kör på kvällen then.

2011-12-13 | 21:13:05
naruko säger:

kan du verkligen? :o

ska kolla med dem andra

2011-12-13 | 21:37:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback