Hej jag bloggar

Julen är över.
Kläder från drop dead. Pengar. Små saker .väska , smycken.
Rätt chill!
Firade jul hoss min syster och juldagen hemma eftersom pappa fyllde år. Så hela släkten samlad.
I en veckas tid.
Har jag ätit Bakverk av alla slag . Godis , chips och allt sånt.
Har gått upp i vikt ja.
Så typiskt . Svenska grejer, äter som fan under jul helgen går up i vikt. Och bestämmer sig en vecka senare att banta/ träna eller nåt för att ta bort dem extra kilona.
lol. Medel Svensson mycket eller?


Jo !
I morrn ska jag till staden och träffa manda och kanske Ella? Kanske Antonia ?


Får
Se :)
Kläder och sånt.
U know me haz money !


Kommentarer
Josefine säger:

Vill du ses imorgon (tisdag)? Ring!

2011-12-26 | 14:59:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback