Bloggarn alltså

Tjo min fangirls och fanboys? : o
Dagen.
Vaknade var seg som en seg person.
Jag  bara sa till mig själv  att  : Nej jag är hemma pallar  skolan.
Håller på att somna om när jag kommer på:  fan har ju audition och ska ju  till stockholm i dag? Slutsats alltså jag kan inte sova :c.
Men åker till skolan. Är med mina underbara mongo kompisar  sen hämtar pappa mig och vi åkter till stockholm.
Det var trevligt att nån följde med mig ditt. För hallå det är liksom becca "jag går vilse i luthagen ". Tänk er då  stockholm Jo = KAOS MANNEN.
Så var där i god tid. När vi var  påväg ditt stannade en tjej och ba snygg halsduk. jag ba tack :3!!! .( Hade på mig min harry potter halsduk) Kände att person i fråga var rätt awesome som visste att det var en harry potter halsduk.
Alla var super trevliga på film stället. Tränade och hjälpte oss jätte mycket.
Tipsade och hjälpte oss totallt att bli bättre.
Kännde mig  även älskad av stockholms invånare pga detta trevliga besök.
Min läs partner var också trevlig och vi hade kul tillsammans medans vi tränade.
Sen var det dags. Nervös som fan men det gick bra.
Känns som att det gick bra i alla fall. Hör i mars om det blir nått.
Efter auditionen  så gick  jag och min fader på stan.
Jag hittade mina dröm skor men hade tvärr inte råd ska önska mig i julklapp. :D.
Lila dr martens .SÅÅÅ värt.
Gick dem vanliga ställena , Shock, bluefox. rockzone. Monki. Sen nån skum retro butik som såg rolig ut.
Ska nog bli hipster lättare så.
Men nöjd på dagen i alla fall.
köpte.
Hårfärg.
En t shirt.
En  jacka¨
Letade efter lila jeans men gick inte bra :c
Men vill ha alltså.
Hade inte så mycket pengar men köpte en del.
Hade endå 1300 kr men hittade inget jag direkt älskade.
Min filiosofi köp aldrig  nåt du  inte älskar. Samma sak med kärlek. Saker och kärlek . Köpa kärlek? Det gör väll alla väll?
Torsk  much?
Men nu har jag 500 kvar till jul klappar och sånt.
Kommer bli nice.
Känner mig på topp alltså.
Ska bleka skiten ur mitt hår i  övermorrn.
kommer bli najs mindre najs för mitt hår skull men  men.
köpte även monster uppsala sedan.
Som jag nu chillar med :D.
Btw josefine HÖHÖÖH VET ATT DU LÄSER MIN BLOGG  : D.
hur ska vi göra med jul klappar ? Ska vi köpa till varandra eller inte?
btw känner mig lite sugen att åka på constigt?
Borde man?
Massa text alltså -____-
Borde man video blogga nå mer? Kännns som jag vill det. :s?!
Xoxo //  Naruko

Kommentarer
Josefine säger:

Whataya think? Vi måste ses i veckan! Torsdag?!

2011-12-07 | 08:27:41
Becca säger:

Joo visst men Jossefine ring mig . Jag ringer alltid dig! Ring mig!

2011-12-07 | 09:44:30
Josefine säger:

I have no money, men jag ringer dig ikväll!

2011-12-07 | 09:55:29
Anonym säger:

MEEEN RING MIG NU DÅ : O

2011-12-07 | 20:19:28
ewelina' säger:

jaa videoblogga mer! AWESOOOME

2011-12-10 | 14:48:57
Bloggadress: http://ewelinasplace.blogg.se/
bexx säger:

ALLTID :D

2011-12-13 | 17:14:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback