There is a Stranger in my life


Heej gillar ni bilden? :)
Massa skola och   läxor  : (  musik prov i morrn  fu!

Dagens låt är nog Veronica Maggio – Havanna Mamma  
Är lite små depp och trött  ( Bra blandning  )
Jag är inte säker på guc längre  om jag borde bli fotograf? 
Jag  vill konstigt nog bli arkitekt lite random? 
Men måste ha bra betyg för det och lite sent nu . ..
Eller skådepelare?   inte Äckligt teater mer filmer. 
Aja  ska bli skönt att bli hoss malin nästa vecka och slippa hemma.
Sen valborg  :)  med karin och en chokladfontän NUFF SAID!
 Lördagen efter valborg blir det dags för stockholm  SKA HANDLA WHOHO!
hela  förgår satt folk och jag och kollade på dåliga ragnings repliker! :S
-  får jag bjuda på frukost i morrn eller? o.o
 LOOOOL

I dag träffade jag   Manda och vi chillade på emo bryggan :)!
Det var as nice länge sen man såg henne!

Aja nu måste jag plugga - .-

Xoxo // Naruko 

Ps.  lite awesome låtar  ni borde lyssna på( DETTA VAR INGET TIPS DET VAR EN ORDER : <) A Day To Remember – Better Off This Way
A Day To Remember – You Had Me @ Hello
A Day To Remember – U Should Have Killed Me When U Had The ChanceDr. Acula – Piano Lessons Can Be Murder
'Adept – Sound The Alarm Bring Me The Horizon – The Sadness Will Never End - Skrillex [aka Sonny]


Kommentarer
Amundingeborg säger:

Just found this site and will find it a great use as I collect Sask. postmarks and need to find the location on a map to fit into my pages. Will pass this site onto other collectors who will find it very useful.

2011-11-21 | 12:15:06
Bloggadress: http://amundingeborg.blogmentions.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback