Obehagliga leendet .



Hey  bloggläsare som typ inte finns!
 I dag var den en skit rolig matte dag med massa roliga tal och jag var verkligen intresserad!
Eller inte!

Men helt okay dag men efter skolan vart det mycket roligare :D
Gick på stan med bästa Jossefine och bästa Ingi.
Vi åt glass och  stekte ;)
 Men sen förstördes våran eftermiddag med att en  creepy guy som gav oss det värsta obehagliga leendet någonsin.
Sen gick han  3 steg och kollade på oss igen och  så höll det på ett tag tydligen o.o
Ingi och jossan var skit rädda  : <
Men jag  såg typ inte leendet men var tydligen skit creepy.
Men vi satt vid samma ställe som i går när ingi och jag var på stan.
Så berättade ingi att vi såg Crazy duck lady  där i går och så  pekade hon där hon stod i går.
Alla noterade det och sen vänder jag mig om igen och ba WHUUUUTTT  HON ÄR DÄR IGEN!?!
Och ja där stod hon igen * LITE RÄDD*
Men creepy.
Sedan sa vi hejdå till jossan Och ingi och jag och träffade randoms på emo bryggan.
oh random times. 

Nu är jag hemma och snart kommer Ellish hitt ;)

Och vi ska ha kul ;) If you know what I mean?
Medans Antonia är under sängen right? :=)

            XoXO // Naruko


Kommentarer
antonia säger:

Haha, klart! Jag är alltid under din säng, bara så du vet ^^

2011-04-29 | 19:24:52
Naruko säger:

hahah allways o.o? Oh no

:s

2011-04-29 | 19:28:06
j, säger:

creepy duck lady, jag tycker faktiskt synd om henne... och creepy smiling guy = .... CCCCCCCRRRRRRRRRREEEEEEEEEEEEEEEEEEEPPPPPPPPPPYYYYYY!

2011-04-29 | 22:15:25
Naruko säger:

i know och ja? ;s CREEPY

2011-04-30 | 00:23:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback