Menmen Hallå där!

                                                                  Hej eller nåt o.o

Hade tråkigt och redigerade en liten bild på Ingrid som clown.
Denna vecka har vart seg mest hemma och pluggat .
Det är väll bra men tråk.
Men aja Snart börjar jag på Guc!
Längtar ditt! Jag gillar väll Kunskapskolan men Guc kommer bli så mycket mer.
Lära sig fotografera och ja träffa nya awesome människor <:Kommer att bli Awesome: D
Men kommer att sakna alla vänner i kunskap. Men får försöka hålla kontakten med alla! ^^
Aja på fredag Ska jag träffa Karin och folk? :O Vet inte vilka :I
Det är snart Påsk
PÅSK ÄGG <3
Funderar på att ha en skattjakt !
Och ja jag är 5 år :D
Aja nu ska jag gå ut och hoppa studsmatta FÖR DET ÄR VÅR!
Det börjar väll regna snart men What ever EXTREM SPORT! :D

                                                                   Xoxo//naruko


Kommentarer
ingi säger:

HAHAHA!! åhh älskar dig! :D

2011-04-21 | 12:10:34
Naruko säger:

gillart? älskar dig med :D

2011-04-21 | 17:33:00
ingi säger:

gillart mycket!!

2011-04-22 | 15:53:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback