Awesome day with awesome people

12 april  ._. 


hej hej seg på att uppdatera :)
I dag var awesome !
Rätt kul skol dag haaha
Alex och jag bestämde oss för att åka skateboard i korridoren.
aka jag sitter och Alex puttar :D
Men vi ser Magnus komma och åker endå?
Är vi korkade? XD
men han såg oss såklart så han beslog tog brädan :(
Sen kände Alex och jag oss extra bussiga så vi låste in några sjuor genom att ställa för skåp för toan :)
vi fightade til the death med kvastar ;) WE so crazy

Efter skolan så gick vi till svava garaget .
Och alex, viktor och ingi åkte longboard och skateboard.
Jag försökte och typ dog o.o
Men dom var proffs fan O.o

TOg massa bilder med alex kamera :O
ALEXs BILDER :o

Sedan ÅT VI GLASS :)
Och fotade en del :O
A TEAM


Viktor tycker det skulle vara rolig om vi hoppade på en random buss och åkte till slut station .
VILKET VI GJORDE WHOHOO!
Tog 4an och hamnade på landet nånstans  O.o
field trip!
ALEX
Alla Hade ett fuckted up face o.O
VIKTOR BECCA
INGI


Alla dessa fina  bilder tagna med alex finnnaaa kamera!
Snigel?
lAwesome dag som måste göras om :D
Samma dag fick  jag min kamera oxå  NIKON D5000 AWESOME :o

Så jävla mycket bilder att ladda upp alltså och så kan man  bara ta en i taget knappt så jag pallade men gick! :O
Denna bild redigerade alex på mig  sååå pedo bear är mer O.o
HAN ÄR ÖVERALLT :)
pedo bear alltsÅ



Sen massa fina videos när viktor och alex åker från en sten -.-



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback