okay fan girls !! jag skriver i bloggen nu okay XD

okay fan girls !!
Jag skriver i bloggen nu okay XD haj.
Jah vet att jag inte har skrivit i bloggen längre :C.
Jag är typ den sämsta bloggerskan nånsin XD.
Typ 2 veckor sen jag sisst skrev nåt = FAIl . Men jag har vart upptagen och det första man tänker på är inte liksom nu måste jag skynda mej hem för att skriva i bloggen liksom? XD.
Men aja UPDATE!!
 I går kom min naruto cosplay dräkt hit :D :D :D '
me so haaaaaaapppppyyyyy !!!
 Den är fin och orange :3.
Me like!
 I Dag så var det tråk skola.
 Alltså måste bröja jobba efter sommarlovet snart.
Har inte kommit i gång med stegen än :S jag kommer faila i skolan alltså Jag kommer fail i allt då
YAH JAG FAILAR PÅ LIVET caps <3 .

btw vårat kök är nu klart renoverat :D
DET ÄR FFFFFFFFFIIIIIINNNNNNNNNNNTTTTTTTTTTT
bild kommer snart !! ajaa

 XoXO // Naruko

Kommentarer
Bells :3 säger:

Ey, jag är mkt sämre på att blogga. 3 inlägg, det är allt XD

2010-09-11 | 09:30:24
naruko säger:

haha ^^ jag suger oxå

2010-09-11 | 10:46:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback