I killed pedo bear :3

I GÅR VAR JAG HOSS KARIN :o DET VAR SKIT KUL
CAPS <3

Vi  gick ut och tog foton :O .
trevligt nog ställde jag mej  en rabbat  och ramlade in i en buske >.<".
Jag skulle ta en bild på en ros . och ni känner mej fett smidig :O. 
ni får snart  se  bilderna från karins och min vilda natt / 4 på dagen XD 
vi var på hennes rum och  lyssnade på skuma låtar som ex.en slemmig torsk´<3
Det är typ karin och min låt nu <3
Vi skrattade för mkt och dog av mag ont sen ;(. 
sad face :( . 
Vi åt för  mkt godis och läsk och ja pedo bear dog i processen .__.
aka karin är pedo bear i hemlighet  but shyyyhsssh . don`t tell enyone ._.

HEHEHEH HÖHÖÖHÖH
anyways 

Sovde över  hoss karin så kom hem  typ kl 1. ungefär . Sedan  åkte jag och min familj till min syster och  hennes familj  och träffade dom ^^.
Vi fikade och sen åkte jag fyrhjuling  utan hjälm,  fett gansta   eller inte :O


aja kom nyss hem i alla fall



hejdå gott folk., ska sluta skirva XOxo Efter som en person jag är för lika med skriver det så ja. vill inte vara lika henne O.O 
// naruko



Kommentarer
j, säger:

whaaaaaaaaaaaaaaaaaaat!

och ni ville inte gå ut och springa med mig klockan 6 på morgonen då vi inte hade sovit!?!?

FU, i thought we were friends D'x ... ditt jordbarn. ): jag är från venus. eller solen. inte bestämmt mig än. ^^ DET SPELAR INGEN ROLL HUR HEMSK ELLER ELAK MAN ÄR PÅ UTSIDAN, DET ÄR HUR ONDSINT MAN ÄR PÅ INSIDAN SOM RÄKNAS! jag gillar näbbdjur. perry <3

2010-09-22 | 16:26:41
naruko säger:

vill ut och springa ? whuutt´`?????????? we are friend`s??????

mmmhm perry <3 jord <3

2010-09-23 | 11:06:47
karin säger:

Hihi, vi hade roligt ! :) speciellt vid rabatscenen , när det såg ut som om becca kissade. och jag skrattade :)

2010-10-10 | 13:15:37
Bloggadress: http://minilee.webblogg.se/
naruko säger:

-.- du är blind jag Ramlade:O

2010-10-10 | 14:54:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback