ÄR hemma och är fucking sjuk :(

I  morrn är det skolfoto :O .
3 saker som kommer gå fel :S


1.har inga kläder att ha!
2. Jag är sjuk och ser lagom fin ut med röd näsa och allmänt sjuk o.o
3. jag blir inte bra på bild med blixt :S o.o

Oh well får gå som det går O.O.
Nu är jag hemma och är sjuk .
Typ sov halva dagen. Sen kollade jag på  jag på simsons och vänner i 3 timmar.
Sedan kom jag på att  jag måste jobba och börja med läxan :S.
Så jag skrev en halv sida och tyckte att jag var klart och and all that O.O
DÅ DÖR DEN JÄVLA CITRIX SAKEN :o :o.
 SÅ ALLT JAG SKRIVIT I DAG FÖRSVINER :c,
Jag är ledsen nu :( . jag har försökt skriva om den.
Men  har skrivit allt jag kommer ihåg att jag skrev men det saknas fan en halv sida så måste ha skrivit som jag inte kommer ihåg nu >.<""".
Kommer få IG ;(.

aja måste fortsätta jobba så O.O

xoxo// naruko

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback