Yo

I går Så kom min syster kicki och hennes barn och var här och hälsade på ett tag ^^ sedan  var jag ute och krattade och passade på att ta lite bilder . Eftersom det  bara var underbart ljus :D .
Jag älskar hösten seriöst :D . kalt och mörkt = me like. btw ljuset på hösten är bara awesome :O.
Här är några bilder jag tog ute :D  Vad tkr ni? :O tvärr vart det några ego pics också ^^ Tycker ni? :O ^
Anyways Efter jag hade vart  ute gick jag in och dushade och sen åkte familjen och jag till min syster  malin :D .
Hade inte träffat henne på jätte länge och vi hade jätte kul :D.
Vi flumade och drack coola :D
Hon har nyligen flyttat till gränby . Så det var första gången vi såg hennes nya lägenhet. VI hittade inte ditt så bra typ gick vilse i gränby i typ en halvtimme  :S . på  kvällen är gränby  rätt läskig faktisk :o .
Men tillsist hittade vi ditt , efter att ha ringt till pappa  och han försökte klara vägen
-.-" 
För  jag trodde inte jag hade Mailns nummer för jag trodde hon hade byt men hon hade inte det .
Men i alla fall fint samtal mellan pappa  och jessica .
Jessica : Men ska vi gå åt vänster?
pappa : ehm  Följ den gula linjen på marken?
Jessica : smart i mörktet då eller ?
pappa : öhöhö  juste
*akwars silence * Sen hittade jag ditt och jessica la på :D
becca saves the day , för gränby  scary på kvällen >:
Lägenheten var  jätte fin men  allt jag säger ingen bra städ firma som städade där i alla fall :O 
 Vi hade skit kul hoss Malin :D 
Sen åkte vi hem och jessi och jag hoppade stuts matta i mörkret :D.
Det var en fantastisk stjärnklar kväll så jessi och jag bara låg på stuts mattan och kollade på himlen
Alltså <3 To stjärnor :D
btw kvällens fina citat : hej hej jag heter kokosboll - Malin fröström  

Detta var en awesome dag Den bästa på länge . Nu är jag väldigt glad ^^ i alla fall 

Men hejdåå mina fangirls Nu  måste plugga :S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback