Keep it awesome

Hej  fangirls ^^

Jag är jätte dålig på att uppdatera jag vet -.- ( please don`t hate me D: )
Men i går så var jossan här och vi hade en awesome , chill kväll.
Vi ska skriva en bok med  våra quotes i.
Det kommer bli en lång bok för vi kommer på nya quotes hela tiden
Här är några ex:


"to  pedo for the camera :O"
Historien bakom det här quoten är att jag skulle ta en bild på jossan och hon var allämnt pedo. Då sa jag to pedo for the camera :O.  Och det är ursprunget från våra skuma / dumma quote

"vi kan måla av blommor i ditt rum och hålla i stenar och be, ja vi kan göra mkt "
Här är historien bakom det här quoten.

Jossan och  jag hade tråkig:´O.O
¨
Jag : Vad ska vi göra ?
Jossan: Det finns mkt att göra . ja vi kan måla av blommor i ditt rum och hålla i stenar och be, ja vi kan göra mkt
Jag : Sant . Det slutar med att vi lyssnar på csi miami opening :O hur gick det till ...'

" Anoter  case closted"

Efter vi hade sett klart ett epic klipp  Kolla under XD  så blev vi lite insperade och gjorde " sunglass moments" och det jossan sa

"Anoter  case closted " Som epic ending line :O ( ja vår natt humor :O )

Hur som helst  vi hade en kul kväll :D .
Hon sovde över så. Typ klockan 2 åkte hon hem.
Så nu är saker lite tråk men jag är trött :o
Så jag uppdaterade lite på bloggen för alla gnäller du uppdaterat ju aldrig :O
I morrn blir det plugg tvärr :S
Ni borde vara stolta i förgår jobbade jag jätte mkt :d

Keep it save  och keep it awesome  hejdå

Kommentarer
J, säger:

DET ÄR FEL FUCKING KLIPP BECCA!!!!!!!!!!

2010-10-12 | 17:04:08
Naruko säger:

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJJ DET ÄR RÄTT DET VET JAG :o

2010-10-12 | 17:53:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback