Hej

I dag var jag i skolan :O ( A shocker right? )
:O   jag pluggade en del och fick en del gjort.
Sedan hade vi prov  det gick cp dåligt.
Jag fick migrän och glömde allt ( gjorde ont att tänka ) thats fucked up.
AJa sen var jag kvar i skolan 
Jag tog bussen till stationen  och fick med mej ramses på köpet . Han är lite salker av sej :O
( creepy alert) 

ANYWAYS  :O  nu har jag skrivt klar krönikan (Y) ^^
Nu ska jag börja skirva på min insändrare :o

Jag får min lön snart :D  1 steg närmare en system kamra  :D 
 
jag  ska köpa en system kamra för pengarna :o Nikon D500 tkr ni?
Enligt alex ( proffs  fotograff :D  i alla fall för mej ;I) så är det den bästa för rimiligt pirs just nu.
Och jag vill inte börja med en för svår kamra så den här bli nog lagom^^


BTW vad tkr ni om dom här två  redigerade bilderna? VIlken snyggast?
ja blod jag är creepy jag vet :O
aja hejdå fangirls
måste fortsätta med svenskan nu
xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback