Hej eller :O?


Okay  i dag  så var jag i skolan typ till 3 för jag hade Ph.
Jag gjort  en del på matte steg 17.
Sen  ringde jag ella och frågade Om hon ville hänga med på stan efter I had some time to kill O.O
Så vi gick till max  och åt middag.
Det var gott med en hamburgare ,Den första på typ ett halv år ._.
Aja kul att umgås själv med ella för engång skull. Det var längesen ^^
Men nu är mkt folk på  prao  så skolan är  lite tom.
Det är skumt :S
Men I alla fall var ute och tog några fina höst bilder vid skolan med ella.
Och tog några bilder när jag kom hem också! 
Här är några bilder från i dag ^^Väntade på bussen med den här skuma saken :O
Tänkte att  jag skulle slänga in lite random bilder ^^så enjoy :P
PS. jakob och erik sluta mobba mej för min  särskrivning :O Jag skriver dåligt jag vet ni behöver inte påmina mej om det uppenbara ><"
Aja .o.o  Xoxo // naruko

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback