HALLOWEEN TEMA I SKOLAN :o

AA i skolan skulle man klä ut sej  :O.
Jag var en katt och jessi nåt skumt :O Gissa vem? :O

I alla falla vann jessi utklädnings tävlingen :o och bio kort med 100 kr på :O

Hahah fint  i dag marukus sa:Jag trodde du skulle satsa och klä ut dej jätte mkt???!!!
Jag: jag är ju en katt?:O
marukus: NhE nu är  jag besviken på dej HAHAAHHAHAH HAN blev " besviken" :O



ajaaaa
:O
Hur som helst inte många klädde ut sig i dag.
Folk som ingrid " glömde "  eller bara var inte lika coola som mej och alla som klädde ut sej o.o
I morrn vet jag inte vad som händer :S
Halloweeen på söndag <3
Awesome ! today was an awesome day :U
Jag hög ramses med en penna så han började blöda men sånt som händer när man är pervo -.-"!

nej men nu ska naruko sovaaa hejdååå fan girls ^^

Btw ingi tror inte att ni fangirl existerar   hahah XD jag vet att ni finns :3
jakob och eve är 2 st i alla fall och paniz och dom med XD



fangirls <3  borde jag video blogga nå mer? :S
xoxo // naruko

Kommentarer
Lol Face säger:

Hahah ni är så kawai ^^

2010-10-30 | 12:36:15
Anonym säger:

vadå ingrid var inte lika cool...? hahah shit

2010-10-30 | 13:47:59
naruko säger:

whahah ja hon klädde inte ut sej :(

2010-10-30 | 16:03:03
Anonym säger:

så därför är hon inte cool? hon har förmodligen viktigare saker att tänka på, det borde du veta..

2010-11-01 | 00:16:20
Naruko fangirl säger:

Va awesome ni va :D

Jag är ett av dina fangirls :D

2011-07-29 | 15:13:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback