Hade fan glömt falun :O bilder

Var ju i falun som jag glömt att berätta om :O :O :O:O.
För er som är helt obildade är falun en stad:O ( no shit I know )
Men kunskaps gården / mental sjukhuset :O
Ja brevid skolan ligger ett gammalr igenbomat mental sjukhus ( mysigt ) .
påminner mej fin utsikit vi hade mental sjukhuset XD
Jag ,karin , matilda och susanna bodde tillsamans i ÄLVDALEN hete rummet då ;O
Hur som helst Här är lite bilder på usikt och en dag var det jätte molning :O

Falun var väll okay bättre än föra året i alla fall^^ .

Vi började halv 9 varje dag. Och slutade 4.
Sen hade vi fritid . tills klockan 10 då vi skulle sova -.- "

Anyways jag tillvärkade ett smycke  som det stod green day på XD.

jag failade på allt :S.

Först på bilden så tog jag fel färger och splide överallt :O och allt blev fail :O .
Sen på  slöjden så avände jag  20 sågar blad ( dom gick sönder hela tiden :I)
För  20  en  8  cm liten sak =  fail
Sedan  på  hkk så ramlade jag på ett blöt golv och slog armen i ett skåp och sen kryddade jag maten för starkt  och allt smackade  chilli / great / :I

Tror dom i min grupp verkligen gillade mej efter den lektionen XD jag blev skit bossig och sa åt dom attt göra massa saker som endå var fel ex. jag  sa : häll ner vittan( alltså från ägget xd)  och visspa det skulle vara gulan = fail.

Så falun var endå chill mkt tid med vänner.
Nåt jag lärt mig är att sjuorna är skumma :S .

Enligt josefine och folk så är falun  är läskig plats  dom gick ditt och allla var som zombies och fett läskiga men jag var inte där så kan ej säga mkt , Men råd från dom . Besök aldrig falun själv :S 
Eller vadå själv BESÖK ALDRIG  FALUN :o

( fett bra med reklam för falun  jag gör här ) XD
Ajaaaa nu kommer lite skumma bilder från sissta kvällen i falun enjoy  ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback